loading...
شیک مدل | مدل لباس جدید
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 350 1392/05/12 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه شهریور ۹۲

asddasdsf اس ام اس عاشقانه شهریور 92

گناه شکستن روزه های امسال هم پای تو  . . .

این رمضان ، هر روز باید غم تو را  ” بخورم ” . . .

* * *

برای یک ماه نبودنت را سکوت می کنم !

سحر با یک عکس ، افطار با یک خاطره . . .

* * *

عشق های امــروزی بی نام قابل انتقال به غیر

و معاف از احساس میباشند . . .

* * *

من از تمام آسمان یک باران را میخواهم

از تمام زمین یک خیابان را

و از تمام تو …

یک دست که قفل شود در دست من

* * *

چه داستان غریبیست داستان زندگی!

دستی که داس را برداشت همان دستیست که گندم را کاشته بود . . .

* * *

دلم را

به روی عالم و آدم بسته ام

مگر ” دلبستگی ” همین نیست؟

* * *

من عاشق آن دیده چشمان سیاهم / بیهوده چه گویم که پریشان نگاهم
گر مستی چشمان سیاه تو گناه است / من طالب آن مستی و خواهان گناهم . . .

* * *

دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست !
مرا شاد میکند !
لبخند را به دنیایم هدیه میکند . . .
حتی این روزها گاهی پرواز میکنم !
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز تو این دنیا دوست دارم !

* * *

عمری زندگی کردم تا بدانم عشق چیست / عشق یک فرصت است ، تکرار آن ممکن نیست .

* * *

من کلبه خوشبختی تور را روزی با گلهای شوق فرش خواهم کردو قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت تا بدانی عاشقترین پروانه ات خواهم بود . . .

* * *

من هیچم و تو در تمامِ هیچِ من همه ای . . .

* * *

درد یعنـی

دلــــم بــراش خیلــــی تنـــــگ شده

امــــــا

هیــــچ غلطــــی نمـی تــونـــم بکنــــم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اين وب سايت در پايگاه ساماندهي جمهوري اسلامي ايران ثبت شده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2528
  • کل نظرات : 603
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 171
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 1,419
  • باردید دیروز : 1,139
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,419
  • بازدید ماه : 7,328
  • بازدید سال : 74,250
  • بازدید کلی : 18,894,283
  • کدهای اختصاصی
    شیک مدل,مدل لباس جدید,مدل مانتو دخترانه ایرانی 94 ،مدل لباس ریون ،لباس دکلته شیک،لباس های پاییزی زنانه 2015 ، مدل لباس زمستانی زنانه،کت و پالتو بسیار شیک زنانه، زیباترین لباس های نامزدی 2015 ،مدل لباس حنابندان 2015، لباس بله برون بسیار زیبا، مدل های لباس بچگانه، آرایش و میکاپ عروس 2015،مدل آرایش زنانه ، مدل مو زنانه و دخترانه 2015